torsdag 5 juli 2007

Poezia

Poezia sikur t´ishte krijuar vetëm për shqiptar. Zor të dihet me saktësi por si duket pjesa më e madhe e krijuesve shqiptar bëjnë poezi. E bukur është viranja! Ndaj edhe unë përpiqem të thur ndonjë varg kur me prekë, ja këtu, në zemër.Po patët dëshirë dhe durim lexo:

EMRI IM

Kurrqysh të mësohem
me emrin tim.
- Ç’ është dhe pse ky emër?

U përpoqa njëherë
në lum ta hedh.
- S’ është për mua, foli lumi.

Të gjitha kombinimet binin
se shqip
emri shyqeri
prapë nuk dilte.


PËR LIRI

A ka fjalë më të rrebta
dhe më të ngrohta

A ka dashuri më të fortë
se ajo
që n´rrugë të vrau
për Lirinë e Kosovës?


NË SYTË E TU

Në sytë e tu të kaltër
shoh kthjelltësi pranverore
dhe ndjej rrezet
e ngrohta diellore.

DIKUR

Edhe dielli në lartësi
Edhe bjeshka në veri
Lpendër bëheshin
n´sytë e mi.

Inga kommentarer: